After the shows, it’s time to shop..!*

by Maxime_Morel

Na de Charlotte Ronson show op zaterdag, had ik slechts nog 1 job voor de boeg. Gisteren moest ik opnieuw naar Lincoln Center om er Gina te helpen, die de Zac Posen show had gecast. Little did I know, dat Zac’s show niet in de tenten plaats vond, maar wel in openlucht op het balkon van het befaamde muziekgebouw. 1 probleem, nergens op het plein was er een aanduiding voor de plaats van de show. Gevolg: Modellen liepen verloren en kwamen te laat en zelfs de gasten moesten hun ogen goed openhouden om te weten waar ze naartoe moesten.

Drie uur lang liepen Gina en ik van hot naar her om modellen te zoeken, naar de hair en make-up te brengen en te gaan halen in de andere tenten. It was madness!! Maar wel erg goed voor de fysiek, een gratis work-out is altijd meegenomen.. Zelfs Tiany Kiriloff wist niet waar de show te doen was. Thank god for social media, want dankzij Twitter wist ik dat ze op de show aanwezig zou zijn, en dus zei ik meteen waar ze naartoe moest. Altijd tof om Belgen tegen te komen in New York!

Wanneer iedereen, onder wie Anna Wintour, Anna dello Russo en Kelly Osbourne, plaatsgenomen had op zijn/haar stoel op het balkon, kon de show beginnen. And OMG it was AMAZING! Zac Posen evening wear, wel ik zal het waarschijnlijk nooit vergeten. Alvast mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto’s, maar ik moest op goed geluk een foto nemen. Ik zat verscholen achter een grote zuil en kon de modellen jammer genoeg niet zien aankomen.. Still here are some of my favorite pictures…

This slideshow requires JavaScript.

Vandaag had ik eindelijk wat tijd om te shoppen! “I’m gonna shop till I drop”, was mijn moto, en ondanks dat mijn voeten nog steeds enorm veel pijn doen (ik heb dan ook 5u rondgelopen) heb ik slechts 2 dingen voor mezelf gekocht! Een sweatpants van Abercrombie en een schattig truitje van Tommy Hilfiger. What the hell is wrong with me? Of ik vond het niet mooi, of te duur, of ik was niet zeker of ik het wel zou dragen.. Waarom ben ik geen multimiljonair die zich alles kan veroorloven? :p Sponsors die zich geroepen voelen, mogen zich altijd melden! I’d love to have a FW Gucci outfit! Verder heb ik eigenlijk alleen maar dingen voor vrienden gekocht. Ja girls, your wishlists have been completed! You can thank me later 😉

Morgen is het “Belgendag”, want mijn klasgenoot Lennart (Lenny voor de vrienden) is ook in New York dus we are going to catch up! Op ons “to do”-lijstje staan onder andere al Highline Park, I love it! en lunch at Pastis. Verder zullen we wel zien, maar 1 ding is zeker: Vervelen zullen we ons niet! 🙂

xo

M.

