A Coney Island Getaway…*

by Maxime_Morel

Hi guys!

Ok it’s true… Fashion Week gaat van start, en wat doe ik, ik ga een korte middag naar Coney Island. Daar klopt iets niet, right? Wel, dit weekend is het Labor Day weekend. Wat betekent dat veel mensen op bezoek gaan bij hun familie, omdat ze op maandag niet moeten werken. Ik wist dus eigenlijk niet of ik gisteren veel werk kon verrichten of niet… Daarom besloot ik om in de voormiddag al mijn e-mails te versturen en ‘s middags een middagje door te brengen op Coney Island, samen met Greta.

Toegegeven, het is een lange rit. Vanuit Manhattan ben je ongeveer een uur onderweg naar Coney Island. Een tip: take the Q train. It’s the fastest one! Eenmaal aangekomen in Coney Island, vond ik het echt de moeite waard. Veel is er niet te zien, maar je bent er wel écht even tussenuit met het pretpark, het strand en al de beach diners. Wanneer het een zonnige dag is, maar je voelt je toch een beetje down, is this the place to go (if you don’t feel like going into the city…). Al de felle kleuren, just make you happy! Je voelt je plots terug een kind! Voor zij die niet weten waar ze zich aan moeten verwachten…: Coney Island is een mix tussen de Antwerpse Sinksenfoor, Walibi en Blankenberge. Het is echt een local spot en het doet er echt niet toe hoe je eruit ziet, of wat je draagt. Iedereen is er gewoon om zich te amuseren and to just chill out! It was a nice getaway before the New York Fashion Week madness!

This slideshow requires JavaScript.

Morgen begint ik met de casting voor Charlotte Ronson! En de rest van de week will be crazy as well.. Dit is mijn schema:

– Dinsdag: Casting

-Woensdag: Casting (misschien) – Fitting – Hair and Make up

– Donderdag: Fittings

– Vrijdag: Fittings

– Zaterdag: SHOW!!!

Busy busy, maar ik kijk er ZO ongelooflijk naar uit! Dan heb ik nog niet gesproken over mijn motivatie! Toen ik vanmorgen wakker werd had ik deze facebookmelding: Natalie (mijn baas) heeft je getagd in een reactie:

The Belgians are too ambitious to stick around. Look at Tom Van Dorpe, Evelien Joos and Shaun Beyen! I’ve raised a few fine specimen!! Next is Maxime Morel. Promising new Belgian bee….

I was SO PROUD!!! Ze gelooft duidelijk in me en dat motiveert me NOG meer om haar niet teleur te stellen! I just can’t fail!

Zoals je ziet zal ik dus niet veel tijd hebben om jullie up to date te houden, maar ik blog zo veel mogelijk! En ik maak het zeker goed nadien! Want guess what… I’ll be attending the Zac Posen show, probably be going to Ralph Rucci, Nanette Lepore and Michael Kors and maybe be going to the Cynthia Steffe presentation. So girls (and boys) be prepared for some Fashion Week glitter and glamour!

xoxo

M

