Back in town..*

by Maxime_Morel

Vanmorgen om 10u stapte ik voor de 3e keer op het vliegtuig richting JFK. Yes folks, I’m back in New York! Dit jaar ben ik geen toerist (alhoewel misschien toch een beetje), ben ik geen intern, maar ben ik een echte Casting Assistant!

Vorig jaar kwam ik erachter dat ik sowieso iets in Fashion wil doen. Dit jaar zal het erop aankomen mijn koelbloedigheid te bewaren en mijn stress niveau te testen. I’m doing the Charlotte Ronson show, dus Natalie rekent er op (en ziet er natuurlijk ook op toe) dat ik alles tot in de puntjes regel. I do NOT want to disappoint her!

Another change… De afgelopen twee jaar voelde ik me altijd het beste wanneer ik vertoefde aan 5th avenue, Central Park en the Upper East Side. De gebouwen, de winkels, de mensen, het was allemaal écht mijn ding! Dit jaar logeer ik in Williamsburg, Brooklyn. Ik huur een kamer bij Gus en Holly, een tof jong koppel met een mooi appartement! En vooral een rooftop-view om U tegen te zeggen! (foto volgt). Ik voel me hier al helemaal op mijn gemak. No homesickness this year, or at least not that much.. Off course I miss you guys! How could I not?!

Anyway.. Eenmaal uitgepakt, werd ik al meteen verwacht op de pre-casting. No hot male models this year (Girls, I’m sorry to disappoint you).. Morgen heb ik een dagje vrij en nadien zal het stilletjes aan opbouwen zijn tot aan de grote dag: THE SHOW ON SEPTEMBER 10TH!

Morgen dus een dag de toerist uithangen, wat winkelen voor al diegene die een bestelling hebben meegegeven (en natuurlijk voor mezelf), maar nu vooral eerst slapen… Stupid Jetlag!

xo

