Everything comes to an end..*

by Maxime_Morel

De laatste opdracht voor Music For Life: De Reporters was een Dive for Life in Bredene! Gisteren zat ik heel de dag te zeggen: “wie is er nu in godsnaam zo zot om in deze temperaturen de zee in te duiken?” Wel mijn woorden waren nog niet koud en tja.. Ik mee de zee in natuurlijk. Waarschijnlijk denkt iedereen nu: Maxime, wat heb je nu weer gedaan en vooral waarom? What can I say.. Alles voor de film? 🙂 Al was het waarschijnlijk vooral het feit dat ik een nieuwe bikini kreeg op kosten van de VRT de grootste overtuigingsfactor. :p Het was alleszins het zotste, maar vooral het KOUDSTE wat ik ooit gedaan heb! In het water was het koud, maar eenmaal uit het water was het gewoonweg pijnlijk! Je benen en je voeten krijgen een schock en alles begint te branden. Eenmaal omgekleed had ik wel nog nooit deze winter zo’n warme voeten gehad!

Maar aan alles komt jammer genoeg een einde. Het was een geweldige week, ééntje om nooit te vergeten! Ik heb enorm toffe mensen leren kennen en ongelooflijk veel bijgeleerd! Natuurlijk waren er ook momenten van frustratie door slaaptekort, maar het feit dat het zo’n toffe bende was, maakt toch erg veel goed! De laatste nacht dan ook nog met zijn allen oh oh cherso gezien en ‘s morgens om 7u nog op café en tja, dan zat de sfeer er helemaal in! (al kan ik wel zeggen dat wijn op dat uur van de dag met een groot slaaptekort niet echt een aanrader is :p) Ik hoop dan ook vanuit het diepst van mijn hart, dat ik de MFL”crew” in 2011 weer en vooral meerdere malen mag tegenkomen!

xo

M.

