Who do you look like?*

by Maxime_Morel

Iedereen heeft wel bepaalde kenmerken van een bekend persoon. Tegen sommigen zeggen ze “omg, jij lijkt op Hayden Panetierre, anderen geloven dan weer dat ze Heidi Klum zijn. Nu is er een toepassing die aangeeft op welke celebrity jij het meest lijkt! (en ja, ook mannen komen naar voor in het resultaat)

Op www.myheritage.nl kan je je foto uploaden en zegt de computer op wie jij het meest lijkt! Geloof me als je een slechte dag hebt, test het uit! De resultaten zijn verbluffend! Bijvoorbeeld:

Volgens myheritage lijk ik op bovenstaande foto: 80% op Naomi Watts, 78% op Kristin Davis, 78% op Jennifer Love Hewitt, 76% op Mary-Kate Olsen en 75% op Emma Watson! Stuk voor stuk (naar mijn mening) geweldige resultaten! Maar opgepast! Soms staan de resultaten je niet aan. Probeer het dan gewoon nog een keer met een andere foto. Zo kreeg ik bij deze…

als resultaat: 66% Marissa Miller! Yes, I’m a Victoria’s Secret model ! :p

Een leuke bezigheid voor een saaie zondagnamiddag! Let me know your results!

xo

