Looks can be deceiving…

by Maxime_Morel

Mijn dure smaak gaat er gelukkig toch iets op achteruit. Vlak naast mijn school is de Emporio Armani store. As usual keek ik ook vandaag in de etalage. Ik zag er een prachtig zwart jumpsuit, met ritssluiting. Je “cleevage” kan je dus zo diep maken als je zelf wil. Kleine V-hals is voor overdag, erg diep gedecolleteerd om ‘s nachts uit te gaan. De shorts zijn erg schattig. You can wear them with or without stockings! Ik keek op het prijskaartje (met de angst om er alweer 1515 euro op te zien staan) en het zei: 410 euro. Iets wat ik misschien nog wel zou overwegen indien ik komende weken regelmatig ga werken en het me echt perfect zou passen… Natuurlijk hoopte ik ook op een beetje sponsorring van mijn ouders…MAAR:

Om hen te overtuigen had ik nood aan enkele afbeeldingen. Over het jumpsuit was een lange jas gedrappeerd, wat maakte dat je het niet helemaal kon zien. Daarom ging ik op zoek naar een afbeelding op het internet. Het verschil is GIGANTISCH! Om het op zijn “antwerps” te zeggen: het lijkt op een “pattattenzak”!! Misschien is het met een ceintuur mooier dan zonder, maar om daarover te oordelen, zal ik het toch eerst eens moeten uittesten.

See for yourself…

My point of view part 1

My point of view part 2

The front...

 

P.S. Don’t forget that you can always leave a comment 😉

