Scotch and Soda, NOT the newest drink but …

by Maxime_Morel

Studay, de officiële start van het academiejaar, iets wat je dus zeker (als laatstejaars student) niet mag missen! Ik had afgesproken met enkele vriendinnen. Ondanks dat één van hen te laat was, zag ze er as always weer flawless uit. Telkens wanneer ik haar zie moet ik wel een compliment geven over iets dat ze aan heeft. Zijn het niet haar schoenen, dan is het wel haar haar, shirt of jasje. Van al mijn vriendinnen staat ze zeker in mijn top 3 als je me vraagt wie de mooiste kleerkast heeft (en dan heb ik het over de inhoud, niet over het houtwerk..)

Zo ook gaf ik haar gisteren weer een compliment. Boven haar witte shirt met “parisienne” op geschreven, had ze een grijze, klassieke blazer aan. Safe but beautiful! She looked amazing (ook al had ze niet veel geslapen)! As always vroeg ik ook nu waar ze zowel haar tee als haar jasje vandaan had. “Scotch and soda” was the answer. Nog nooit van gehoord dacht ik bij mezelf..

 

Parisienne tee (you get the neckless with it!)

 

De volgende dag ging ik een dagje winkelen in Breda. Plots zag ik daar ook een Scotch and Soda winkel! Nu blijkt het een Nederlands brand te zijn. I have to admit: I like it, but it’s a little bit too Abercrombie-wannabe for me. Net zoals bij het Amerikaanse merk kom je de winkel binnen en word je overdonderd door de geur van een heerlijk parfum. Bij de mannen zie je erg veel geruite hemdjes, net zoals bij de vrouwen. Toch is Scotch and Soda gelukkig heel wat gesofisticeerder dan ik dacht. Als ik er over nadenk is het eigenlijk een perfecte mix tussen River Woods en Abercrombie.

Looks familiar?

 

Abercrombie

 

 

Scotch and Soda

 

Toen ik de collectie doorpluisde, zag ik een Tee me op het lijf geschreven. I Love Coco.. Really my kind of thing! Toch was ik niet meteen overtuigd en heb ik het laten hangen. Eenmaal terug thuisgekomen, kon ik het shirt niet uit mijn gedachten zetten. Ik moest en zou het hebben! 1 oplossing: Google… En wat blijkt: ze hebben zelfs een Antwerpse store! Noch in één van de verschillende Belgische vestigingen, noch op de Scotch and Soda webstore hebben ze mijn maat nog in voorraad. Ik heb dus wat ze noemen brute pech.. Alweer een les voor in de toekomst: Zie je iets, koop het dan! Want je krijgt er spijt van als je het niet doet.

 

I love coco! Yes I do!

 

xoxo

M.

P.S. Doe net als Katalin en look always flawless, want zoals je ziet, geef je mij inspiratie en kom je terecht op mijn blog…

