Let’s talk Lively about Atwood..

by Maxime_Morel

Wat doe je als je 3u voor je vlucht op de luchthaven moet zijn? Juist: Get a coffee, listen to your i-Pod and read some gossip magazines. Us Weekly past perfect in dat plaatje. Omdat Twilight ook nog in mijn tas zat, had ik Us niet uitgelezen. Om de dag na mijn vlucht en mijn jetlag niet té zwaar te maken, las ik het blad dan maar vandaag.. En opnieuw leerde ik iemand kennen… Brian Atwood

Volgens Us Weekly is Atwood de nieuwe Manolo Blahnik of Christian Louboutin!! Hij wordt de nieuwe ster van de High Heels! Kate Beckinsale en Victoria zijn al fan en ik nu ook! Al zal ik toch eerst moeten leren om op zulke hoge hakken vlot te kunnen wandelen, zonder pijnlijke voeten te krijgen.

Atwood werkte 5 jaar voor Versace en heeft dus nu zijn eigen label. Daarbij komt dat hij er nog erg goed uit ziet ook! Hij geeft toe dat zijn schoenen altijd erg hoge hakken hebben, maar daarnaast waarschijnlijk de meest comfortabele high heels zijn! Wanneer ik genoeg geld gespaard heb, zal ik zeker overwegen om een paar Atwoods te kopen. My favorites kosten alweer snel $1050.. All hand made, and you pay for it as well!

This slideshow requires JavaScript.

Twee pagina’s verder, staat er een (as always) prachtige foto van Blake Lively, describing her style. I have to admit: I like her style! Bijna de helft waar ze over praat is Chanel. She’s an addict, just like I am. Het enige verschil is dat zij het kan betalen (of het gewoon krijgt) en ik nog lang zal mogen sparen… One of her style quotes was: “Dress for your body, rather than what’s trendy”. Wel, als je een figuur hebt zoals dat van haar kan je beide natuurlijk PERFECT combineren. Maar ze heeft gelijk. Koop nooit een stuk omdat het van een bepaalde designer is. Your body is important, not the trendyness of the piece!

Blake Lively and Karl Lagerfeld at the opening of the Chanel Soho Boutique

I’m wondering when Lively will trade her Louboutin’s for a pair of Atwoods..

