Back to Belgium, back to reality..

by Maxime_Morel

Hey you!

Sinds 8u vandaag (lokale tijd) ben ik terug op Belgische bodem. Vermits ik me terug tussen de Nederlandstaligen bevind, zal ik mijn “English writing” maar laten voor wat het is en terug naar mijn moedertaal overschakelen. Too bad that English is still in my head..

Mijn laatste voormiddag in NYC bracht ik door op de Karen Walker Show. Alweer een collectie zo verschillend van de anderen die ik heb gezien. Erg frivool, schattig en jong. Vooral de accessoires vond ik geweldig. Er waren grote zonnebrillen, fluo armbanden, gecrepeerde hoedjes, en grote, felgekleurde handtassen. Vanaf het moment dat ik foto’s vind, zal ik ze hieronder plaatsen.

Omdat mijn gedachten al bij mijn vlucht (ik vertrok die zelfde middag) waren, kon ik niet met volle teugen van de show genieten. Het enige waar ik aan kon denken was dat ik terug naar Belgie moest komen, alweer afscheid moest nemen van de meest fantastische stad op aarde, van mijn internship en van Natalie. Ik zal haar altijd dankbaar blijven dat ze me deze kans gegund heeft.

Als afscheid zijn we nog iets gaan eten. One last bagel with cream cheese and salmon! God, I’m going to miss those bagels! Het was gezellig en binnenkort komt ze alweer even naar Belgie dus ik hoop haar dan te zien. Toen ik dag zei en richting metro liep kon mijn tranen niet bedwingen.

De afgelopen 16 dagen, waren so AMAZING! I had the chance of a lifetime! Heb contacten kunnen leggen.. En dat alles in NYC. It was a dream come true! Ik had verwacht dat ik in de taxi of het vliegtuig ook tranen zou laten (I’m such a little crybaby!), maar wonder boven wonder ben ik sterk gebleven. I didn’t shed a tear, cause I knew that I’d be back! One day..

Aan elk sprookje komt jammer genoeg een einde.. Ik heb enorm veel bijgeleerd en heb ondertussen de smaak van het bloggen te pakken. Check dus regelmatig of ik iets gepost heb, want ook al is dit sprookje voorbij, dat betekent niet dat er geen ander kan beginnen…

xo

M.