Getting more certain about what I want to do…

by Maxime_Morel

Good evening guys!

Voor de verandering ga ik nog eens in het Nederlands schrijven, al zal het Engels nooit meer uit mijn botten verdwijnen. Hoe langer ik hier ben, hoe leuker ik het vind, en hoe banger ik word voor volgende week: Afscheid nemen van de stad, de mensen en de mode. Elke dag blijf ik bijleren. Natalie, Gina, Shaun,… Ik leer zoveel van hen dat ik het jullie allemaal zelfs niet kan vertellen. Ze hebben zoveel ervaring met zoveel verschillende mensen (zelfs met Marc Jacobs!).

Ik was jullie gisteren nog vergeten te vertellen dat Natalie echt mijn dag heeft gemaakt. Ze zei tegen Shaun K. dat ze tevreden over me was, ik helemaal van België kwam voor mijn internship en dat ik goed werk leverde. Ik was echt SO HAPPY!! I felt accomplished and special! I loved it!

Toen vanmorgen Sasha (de pr-agente van CS) me vertelde dat ze mijn blog had gelezen en hem leuk vond, was dat één van de grootste complimenten die ik ooit gekregen heb. I started shining like the sun! Mijn dag kon niet meer stuk! Elke dag begin ik de collectie van CS mooier te vinden en elke dag zou ik een moord begaan voor één van mijn drie favoriete stukken.. (Welke het zijn laat ik jullie zondag weten. Om 5PM is de show, dus nadien kan je zeker een verslag hier verwachten!)

Mijn dag werd alleen maar beter. Voor het eerst werd ik herkend door één van de vele modellen die ik afgelopen 8 dagen 3 keer ben tegengekomen (één van de velen, want veel gezichten komen terug.) Haar naam: Magalie. Een jong Duits IMG-model met, naar mijn mening, de schattigste uitstraling, de liefste glimlach en prachtige bambi-ogen. En nóg belangrijker: Ze is down-to-earth, even vriendelijk tegen iedereen en altijd vrolijk.

Magalie N'Diaye

Lindsey (een stylist/ex-COSMO-medewerker/blogger) kwam vanmiddag de wintercollectie voor dit najaar checken, en daardoor zag ik dat ook de wintercollecties van CS prachtig zijn. Niet alleen zijn ze mooi, maar ook ze zijn ook comfortabel en nog belangrijker: WARM! Hopelijk wordt het merk snel bekend in België en openen ze snel een winkel, want anders zal ik fortuinen moeten besteden aan de shippingkosten!

Dankzij al de complimenten, de mensen die ik ontmoet, het plezier dat ik in deze wereld beleef en nog zo veel meer, word ik zekerder van mijn stuk. Fashion is what I want to do. What I was made to do. I love talking about it, reading about it, learning about it and most important writing about it. It is a dream I’m living…

Btw: I took some snap shots behind the scenes, but I can’t show them until after the show.. Sorry guys! What I do can is show you the view you have, when you look outside.. You’ve got to love the walk to Times Square!

What a view!

Talk to you soon! xo

