A very long but satisfying day..*

by Maxime_Morel

What a long day! Een laatste dag casting. De laatste modellen werden gezien, de laatste foto’s uitgeprint en de laatste kaartjes geniet. Vervolgens moesten alle kaartjes, per agentschap op alfabetische volgorde in de mappen worden gestoken. Na de casting aten Disco (I know such a cool nickname!) en ik een laatste keer in Pier 59. Een laatste Fennel Watercress Salad met appel, noten, geitenkaas en honing. DELICIOUS!

Vervolgens gingen we naar het copycenter om alle kaartjes van de vrouwelijke modellen 3 keer te kopiëren. Vermits Natalie had gezegd dat 2 assisstents ooit de klus hadden verknoeid en ze hen vervolgens op staande voet ontslagen had, wou ik niets verkeerd doen. Het was niet zó moeilijk, dus ik snap eigenlijk niet wat de assistenten ooit verkeerd hadden kunnen doen.. You have to be pretty stupid to screw it up. Om 20u was alles gekopieerd, in sleeves gestoken en vervolgens gebundeld in de binders. Toen moest alles nog naar Williamsburg gebracht worden. Nu kan ik ten minste zeggen dat ik daar ook geweest ben, and I have to admit: “It’s nice to be there!” Je kan er ontsnappen aan de drukte van the city en toch ben je er nog vlakbij.

Na 5 uur doorgebracht te hebben in het kopieercenter was een avondmaal erg welkom. Disco overtuigde me om Mexicaans te gaan eten. Zuid-Amerikaans had ik al wel gegeten, maar echt goed Mexicaans eten nog nooit. We went to Tacochulo, which means: handsome taco! And I have to say: I liked it a lot! Ik had een Baja Burrito. Eigenlijk een burrito met vis, aardappels, guacamole, salsa en normaal gezien zwarte bonen. But I don’t like those, so I asked the waitress to leave them out…

TacoChulo

Baja Burrito

Uiteindelijk was ik rond 23u terug thuis. Geen 9 to 5 job, maar een 9 to 11.. A long, but satisfying day! Natalie was tevreden van het werk dat Disco en ik geleverd hadden. Thank god, we didn’t get fired! :p En nu genieten van 2 dagen vrij om de stad verder te ontdekken en to do my shopping!

xo

M.

