Lets talk HOT stuff..

by Maxime_Morel

What a day! De dag van boy-casting was aangebroken. So looking forward to that! Toch begonnen we eerst nog met heel wat meisjes. De één specialer dan de ander, de één meer geschikter voor Lacoste dan de ander… Stuk voor stuk lange, mooie meisjes met lang, glanzend en af en toe golvend haar. Een echte favoriet had ik niet, maar Esmee een Nederlands meisje was erg down to earth, had benen om U tegen te zeggen en haar sproetjes maakte haar (althans naar mijn mening) een geschikt Lacoste model. Zij had 10 castings op 1 dag, anderen 15!! En dat in een temperatuur van 32°! GEKKENWERK! Niet moeilijk dat hun voeten vol blaren staan. Sommigen hebben het geluk om een gids (vaak ook interns) in the city te krijgen, anderen doen alle castings met 4 en delen de prijs van de taxi-ritten. Luxurious, I have to say. Maar als je ziet op wat voor hakken ze moeten lopen, I can assure you, you would also take a cab, even when you’re on flats walking around town.

Na een heerlijke lunchpauze (Fennel salad with apple, nuts, tomatoes and mozarella, DELICIOUS), was het tijd aan de mannen. Already the first guy was SO HOT!!! Hij deed me denken aan Ty uit: Make me a supermodel, maar later bleek dat ik hem kende uit de Ralph Lauren adds! He was really kind and didn’t have an attitude like some of the other guys…

Jammer genoeg werd het zo “crowded” dat we bezig moesten blijven met printen en stapelen. Niemand kreeg de kans om echt met ze te socializen. Of ze allemaal even aardig zijn of niet, I unfortunately can’t tell you. BUT there was 1 guy: Florian Van Bael… Wonder boven wonder een BELG!! He was cute, funny, had a great smile, … and was from Brussels! Bovenal nog nederlandstalig ook! Maar again: het was veel te druk en Natalie had al met mij en Greta gelachen omdat we bij elk model helemaal “aaah, zucht, droom verder” waren en vermits we niet nog eens betrapt wilden worden…

Morgen de laatste halve dag casting. Tot 1 pm krijgen de modellen een laatste kans om te tonen wie ze zijn. Dus if you really want to try, get on that plane and meet me at Pier 59 Studios at the corner of 11th Avenue and 18th street!

Chelsea Piers

Xo

M.

