Chanel fascinates me time after time…

by Maxime_Morel

Afgelopen week vond er in (hoe kan het ook anders?) New York een benefietgala plaats. Het Metropolitan Museum of Costume Institute Benefit werd georganiseerd door Oprah Winfrey en Anna Wintour. Natuurlijk kwamen er heel wat celebrities opdagen en het spreekt voor zich dat enkelen onder hen gekleed waren in Chanel.

Ik had nog maar één keer van haar gehoord, maar ze is echt mijn Icon aan het worden (naast Leigthon Meester dan natuurlijk). Lily Collins is de dochter van Phil Collins. Ondanks dat ze dezelfde leeftijd als mij heeft, heeft ze wel al veel meer bereikt en dat fascineert me net. Naast haar brains (ze studeert Journalism Broadcasting aan the University of Southern California) heeft ze ook een geweldige stijl. Lang haar, great figure (niet te skinny en niet te dik) en geweldig lieve en normale uitstraling. Als ze dan nog kiest voor een prachtige en toch vrij eenvoudige Chaneljurk, dan komt ze toch zeker op nummer twee binnen in mijn Iconlijst! Kijk zelf maar:

Lily Collins

Lily Collins

Wie er ook weer stralend uitzag, was Emma Watson. Toch heeft zij, naar mijn mening, minder uitstraling als Lily. Ze lijkt bored en net iets té zonnebankbruin..

Emma Watson

Kristen Stewart, de Twilight-ster en Robert Pattinson’s girlfriend, zal mij nooit kunnen overtuigen van haar klasse. Want naast haar superfiguur straalt ze niets uit. Geen mooie glimlach, altijd lelijke kleren (ook nu, zelfs al is het Chanel). Ik snap het nut niet van de voilen stof onderaan de jurk. Zonder die bling bling-stof had de jurk veel mooier en hipper geweest. Ach ja, smaken verschillen zeker?

Kristen Stewart

xoxo

