XOXO Carrie

by Maxime_Morel

Even een situatieschets:

Een vriendin van me gisteren jarig. Dat wil zeggen: Partytime! Ik leerde op haar drink één van haar beste vrienden kennen. De jongen in kwestie (laten we hem Mr. X noemen) werkt sinds kort bij Men at work in Antwerpen. Zegt Mr. X plots: Wow vandaag een nieuwe collectie binnengekregen van Catwalk Junkie. Er is een top bij met: Searching for my Mr BIG! xoxo Carrie. Als echt serie-addict zei ik natuurlijk: DIE MOET IK HEBBEN!

Natuurlijk haastte ik me vandaag meteen naar Men at work, want zo’n t-shirt is meteen uitverkocht (althans dat hou ik mezelf altijd voor..) Nog nooit in mijn leven heb ik zo snel een kledingstuk gekocht! Met als resultaat dat ik nu thuis zit, dit bericht te typen en mijn allernieuwste aanwinst aanheb!

Ik had nog nooit van catwalk junkie gehoord, maar ik moet zeggen: De collectie is SUPER! De zomercollectie bestaat uit tops met teksten op verwijzend naar Sex and The City, The Hills en enkele acteurs zoals Jude Law!

Mijn aanwinst!

The Hills

Jude Law

Meer info op catwalkjunkie

Waar al dat socializen al niet goed voor is…

xoxo

M.

