Wat is er in godsnaam gebeurd met Wentworth Miller?!

by Maxime_Morel

Wentworth Miller, beter bekend als hottie Michael Scofield uit de serie Prison Break, is niet meer zo hot! Gisteren zat ik in de auto onderweg naar mijn lessen logopedie. Ik luisterde naar Q-music en plots hoorde ik Anke zeggen: “Ik schrok me daarnet rot toen ik een foto van Wentworth Miller zag. De foto staat op onze site…”

Eenmaal terug thuis moest ik natúúrlijk die foto zien en wat bleek… Wentworth Miller is helemaal niet meer HOT! Hij is nu eerder NOT. Sinds het einde van Prison Break heeft de acteur niet veel meer gedaan. Aan zijn figuur te zien lijkt het alsof hij amper buitenkomt, enkel fast food eet en niets van sport doet. Hoe kan iemand het zo ver laten komen dat hij van elke vrouw’s droom naar een nachtmerrie “evolueert”?

Wake up Wentworth!! Begin alvast met eerst naar de kapper te gaan.. En stop met die McDonalds, Burger King, …

Een vriendin van me, Steffi, was net als ikzelf erg geshockeerd bij het zien van de foto.. Haar reactie? “Volgens mij heeft hij nu een tattoo op zijn lichaam om de weg naar McDonalds te vinden. Wat een inzicht! 🙂

Ik publiceer de foto (met dank aan Q-music), maar sta niet in voor uw gevolgen eenmaal u de foto heeft gezien…

Wentworth Miller voor en na...

