Happy Easter?!

by Maxime_Morel

Pasen betekent dagen vol chocolade, suiker en zoetigheden! Kan je net zoals mij niet aan die verleiding weerstaan? Wel dan heb ik 2 oplossingen voor je..

1) koop een paasboom, hang daar verschillende soorten paaseitjes in. Voor elke dag één. Zo heb je ook van die “kerstkalenders” om af te tellen tot de kerstdagen. Zorg ervoor dat de paaseitjes in de boom hangen, maar op zo’n wijze dat het supermoeilijk is om ze los te krijgen. Zo gaat je zin in een volgend eitje over

2) Mijn tactiek. Haal gewoon geen paaseitjes in huis. Wat je niet hebt liggen, kan je ook niet eten. Daarbij leer je te weerstaan aan die drang om je tegoed te doen aan al dat lekkers. DE ideale afkickmethode… Althans voor mij, want ik ben echt een ADDICT!!

xo and a happy easter!

