My first VIP-party…

by Maxime_Morel

Ik zeg het nu maar al: “De kop is veel spectaculairder dan het echte verhaal hoor”. Als je je aan een WAUWMEGAFANTASTISCH verhaal verwacht, dan kan je hier beter afhaken, vooraleer ik je teleurstel 🙂

Om een centje bij te verdienen (jawel met een bepaald doel voor ogen, waar je misschien binnen een maand iets meer over te weten komt), werk ik sinds kort bij een cateringbedrijf. Niet elk weekend, maar enkel wanneer het goed past in mijn agenda. Zo werkte ik gisteren op de filmpremière van Wolf in Metropolis Antwerpen. Ik wist het slechts een uurtje vooraf dat ik op een BV-feest zou werken. Spannend!

Toen het volk begon toe te stromen herkende ik hier en daar een BV. Uiteindelijk zijn het ook maar gewone mensen, maar het is gewoon leuk om de acteurs van op televisie, ook eens in het echt te ontmoeten. Ik ga geen namen noemen, maar laat ons stellen dat mijn mening over bepaalde mensen serieus veranderd is. Zo is er een vrouw die erg arrogant was. Een blik of een dankjewel kon er niet af en als ze haar glas gaf om het bij te vullen keek ze me zelfs niet aan. Anderzijds is er een jongeman, die ik op televisie niet zo heel speciaal vond, maar die in het echt erg sympathiek en vooral erg knap is. Hij kwam zelfs wat met me flirten. Zijn vriendin moest het weten… Achja het feit dat er een BV met me “flirte”, maakt duidelijk dat er dan toch nog hoop voor me is.. haha!

Natuurlijk was er ook heel wat pers aanwezig. Daardoor kreeg ik soms het gevoel van: “IK zou achter die camera moeten staan, i.p.v. achter de bar!”. Wél is het een goede leerschool, want van op een afstand kan je ook heel wat bijleren. Contacten heb ik nog niet kunnen leggen, maar dat komt zeker wel wanneer ik mijn naamkaartjes heb!

Eén van al die journalisten was Ward, filmreporter voor De Rode Loper. Toen we donderdag dan ook nog eens een gastcollege hadden van Bob Dejongh, tevens reporter voor DRL, wist ik het zeker. Volgend jaar wil ik mijn stage doen bij de Rode Loper! Dat staat vast. Nu alleen die droom nog waarmaken én hop naar een andere premiere of BV-feest!

xoxo

