The day you’ll never forget…

by Maxime_Morel

Het is alweer even geleden dat ik nog iets op mijn blog gepost heb. Sorry, maar het is zoo vreselijk hectisch geweest! Zo was het al na een week weer erg druk op school, kreeg ik mijn resultaten (ik ben trouwens over de hele lijn geslaagd, moest het je interesseren..) en ben ik op skivakantie geweest naar La Toussuire in Frankrijk.

Gelukkig had ik voor mijn geweldige reis al wel een idee waarover ik ZEKER wou schrijven als ik terug thuis was. Misschien kan je het al raden… Inderdaad het heeft alweer met NYC te maken. Alleen gaat het over iets dat ik gemist heb. Letterlijk dan. De CIA heeft nieuwe foto’s van 9/11 aan de Amerikaanse zender ABC gegeven. De foto’s van de aanslagen zijn allemaal uit de lucht getrokken en geven nogmaals weer hoe vreselijk de ramp was.

Iemand die er niet bij was, kan niet vatten hoe die belevenis was. Ik ook niet. Toen ik in september Ground Zero bezocht en zag waar die torens gestaan hadden, besefte ik nog maar half wat voor een stofwolk er over zuidelijk Manhattan geheerst moet hebben.

Foto’s kan je bekijken op onderstaande link:

ABC%20News%209/11%20Photos%3A%20Sept.%2011%20Photos%20on%20World%20Trade%20Center%20Aftermath%20-%20ABC%20News.

