Must-haves Spring/Summer 2010

by Maxime_Morel

Ken je dat, die zin om te solden-shoppen maar uiteindelijk thuiskomen met alleen maar kledij uit de nieuwe collectie? Als je net zoals ik verslaafd bent aan shoppen, dan herken je dat gevoel zeker wel. Ik som alvast enkele must-haves op voor zij die zich alvast niet kunnen inhouden om nieuwe zomerjurkjes, rokjes, topjes, shorts, enz. te kopen!

Draperen is hét woord dat je bij elke collectie kan plaatsen. De stoffen in vloeiende lijnen langs het lichaam. Elegant, chic en comfortabel. Wie zei dat je pijn moet lijden om mooi te zijn?

Lanvin

Chanel daarentegen houdt het zoals altijd strak, sober en stijlvol. Karl Lagerfeld werkte vooral met zijn typische wit-zwartschakeringen gecombineerd met kant. Mijn favoriet? Dit schattige, lieve jurkje. Erg delicaat en zeker iets dat je niet elke dag kan dragen, maar ach, het blijft Chanel. Kortom een échte musthave voor in je kleerkast!

Chanel

Ook de hotpants komen terug! In alle kleuren van de regenboog zal je ze vinden. Dan heb ik het niet over van die “sport-hotpants” maar hotpants geinspireerd op die dat Marilyn Monroe droeg. Dit jaar gaan ze kort-korter-kortst! Dus ladies, als je nog iets aan die billen wil doen, is het NU de moment! Nathalie Portman zet de toon alvast op de cover van British Elle’s februari-uitgave! (Dan krijg je ten minste een beeld van wat ik bedoel met: KORT!)

Nathalie Portman for Elle

Wie zich eerder niet “kort-geshort” op het strand wil vertonen, maar toch nog altijd even sexy wil zijn, moet gaan voor de doorschijnende tuniekjes of jurken. Doorschijnend en toch laten ze nog iets aan de verbeelding over.. The boys will love it!

Links & midden: Max Azria, rechts: Gottex

Ben je eerder accesoire gericht? Dan blijft de haartrend van de winter doorlopen. Je moet investeren in DIADEEMS EN/OF HAARLINTEN. Ze zijn stylish, praktisch, je kan ze met alles combineren en het staat IEDEREEN leuk! Neem een voorbeeld aan Blair Waldorf (gespeeld door Leighton Meester) in Gossip Girl. Door haar krijg je 1001 ideëen!

Leighton Meester as Blair Waldorf

Inspiratie genoeg? Ik ga alvast het laatste weekend van januari shoppen in Hasselt. Welke koopjes ik dan gescoord heb, lees je enkele dagen later op deze blog!

xoxo

