Sex and the City: the countdown

by Maxime_Morel

Mijn kerstdag is erg goed begonnen. Zoals elke morgen (en zeker in deze ver-schrik-ke-lijk-e blokperiode) keek ik ook vandaag mijn facebookprofiel na. Als je dat niet om de zoveel uur doet, dan zit heel je inbox vol met allemaal facebookberichten. Nuja dat vind ik toch maar het enige nadeel aan de sociale netwerksite. Dus om mijn verhaal te vervolgen… As usual scrolde ik naar beneden en beneden en beneden (ik kan er ook niet aan doen dat ik zo nieuwsgierig ben in wat er allemaal leeft in het leven van mijn “vrienden”) en plots stond het daar.. Sex and the City: the movie 2, Trailer! Een superbegin van de dag, want dat betekent dat het aftellen kan beginnen! Toen ik de eerste film zag (die ik ondertussen al helemaal uit mij hoofd ken), kon ik niet wachten om de tweede te zien! Niet alleen omdat Sex and the City de ideale manier is om even aan het dagelijkse leven te onstnappen, maar ook omdat ik dan weer de allermooiste beelden van NYC terugzie! Man wat mis ik die stad!

In de tweede film krijgen de 4 vriendinnen ook te maken met de economische crisis. Daardoor krijgen Carrie en Mr. Big al enkele barstjes in hun huwelijk. De vraag blijft maar of ze met haar Manolo Blahniks, Jimmy Choo’s of Louboutins door het leven zal kunnen blijven gaan…

Ik kan niet wachten tot hij in de zalen verschijnt. Op 28 mei 2010 is het zo ver! Jammer genoeg is dat nog 123 nachten slapen.. Ik tel af! Jij ook?

Check this out! (Met Empire state of mind van Jay-Z en Alicia Keys!)

