Holiday! Celebrate!?

by Maxime_Morel

Summer has started.. Een zin die bij elke student als muziek in de oren klinkt! Examens zitten er op.. Resultaten afwachten en ondertussen enkel genieten van de zomerse zon, de belgische of buitenlandse kust en de vele vele parties! Gewoon weg zalig!

Ook voor mij is de vakantie officieel van start gegaan. En dat in mineur! Toen ze mijn naam afriepen bij de mensen die geslaagd waren met voldoening, kon ik mijn oren niet geloven. Ik geslaagd? In eerste zit? Hoe kan dat nu? Met de planning van mijn vakantie had ik ten minste rekening gehouden met 2 herexamens, en ik heb er gewoon geen! Terwijl iedereen zit te stressen dat ze te weinig tijd gaan hebben om hun herexamens te leren, zit ik me druk te maken om het feit dat ik gewoon niets te doen heb.. Daar klopt iets niet e? Op mijn vakantieplanning stond onder andere werken (joepie..), feesten, relaxen, herexamens (maar dat is dus niet meer van toepassing) en mijn trip naar NEW YORK! Woehoew! Naar dat laatste kijk ik heel erg uit! Ten minste als alles in orde komt…

Ik was nog maar 3 dagen aan het werk, toen ik zaterdag zo slim was om mijn voet te breken.. Ik ben klungelig, maar dit zag ik echt niet aankomen! Wie is er nu zo stom om bij de voorlaatste treden te denken: “Ik ben er al”, een trede over te slaan en met haar gezicht tegen de grond te slaan? IK DUS!.. As usual enorm veel pijn en naar spoed gereden.. Op televisie gaat het bij spoed er toch sneller aan toe dan in het echte leven hoor! 3 uur en half daar gezeten om te weten te komen dat het bot achter mijn kleine teen gebroken en verschoven is en om een plaaster te krijgen.. Geen werk meer = geen geld om te spenderen in New York.. andere oplossing vinden dus.. Daarnaast zit ik heel de tijd thuis op de bank televisie te zien (ik heb me de dvdbox van Gossip Girl al aangeschaft, omdat er tijdens de zomervakantie toch nooit iets deftigs is op onze vlaamse kanalen, tenzij herhalingen van fc de kampioenen) en te lezen.. Goedele is een echte aanrader! Iemand ideeën wat je kan doen alst tijdverdrijf terwijl je thuis zit met een gebroken voet?? Suggesties zijn altijd welkom!

I’ll keep you posted with the rest of my adventures!

XOXO

